КОЖЕН ТРЕТІЙ КІЛОМЕТР ВЕЛИКОГО БУДІВНИЦТВА ОТРИМАВ НЕЗАЛЕЖНИЙ ТЕХНАГЛЯД

«Коли ми бралися за наймасштабніше оновлення доріг за часи Незалежності, то розуміли — нам доведеться змінювати процеси управління дорогами на всіх етапах. Технічний нагляд — один із наших головних інструментів контролю виконання дорожніх робіт.

Раніше цю функцію виконували винятково Служби автомобільних доріг, однак з 2020 року ми почали залучати до технагляду незалежні компанії у зв’язку зі збільшенням обсягів ремонтних робіт та підвищенням вимог до якості. Це додаткова гарантія, що підрядник буде надавати якісні послуги» — розповідає Голова Укравтодору Олександр Кубраков.

Наразі технічний нагляд здійснюється на 30 штучних спорудах і на 1 250 км доріг. Йдеться про ключові об’єкти Великого будівництва у 2020 році:

▪️

 реконструкцію Н-31 Дніпро — Царичанка — Кобеляки — Решетилівка (SP. Z O.O. B-Act);

▪️

 будівництво Запорізького моста (консорціум «АЙСІ ІНФРАСТРУКТУРА УКРАЇНА»);

▪️

 оновлення М-18 Харків — Сімферополь — Алушта — Ялта (консорціум «ІНСІ», DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI);

▪️

 оновлення Т-15–13 Нечаяне — Очаків (ТОВ «ІК-ПРОЕКТ»);

▪️

 оновлення моста через р. Айдар на Т-13–06 Сєвєродонецьк — Новоайдар (ТОВ «ЕЖІС Україна»);

▪️

 будівництво Н-25 Городище — Рівне — Старокостянтинів (консорціум «ЮІ ІНЖИНІРІНГ»);

▪️

 оновлення Н-14 Олександрівка — Кропивницький — Миколаїв (консорціум «ІНСІ»).

Важливо, що цього року Укравтодор масштабує незалежний технагляд разом з міжнародними компаніями. Більшість з них працюють на об’єктах, які будуються й оновлюються у рамках співпраці з МФО. Цього року ми маємо конкретні випадки ефективності залучення технічного нагляду.

«Незалежний технічний нагляд — це потужний інструмент контролю. Завдяки Укравтодору ми знаємо деталі історії з будівництвом Північного обходу Житомира. Там підрядна організація неодноразово порушувала умови контракту, не вкладалась у терміни і нехтувала якістю робіт.

Завдяки незалежній компанії технагляду, яка дала адекватну оцінку результатам будівництва, Укравтодор нарешті отримав можливість ініціювати розірвання контракту з підрядником. У висновку — ситуація нарешті змінилась на користь держави» — коментує Народний депутат України Олена Шуляк.

Запорізький міст – найбільший об’єкт Великого будівництва та незалежного технагляду

У серпні цього року підписано контракт з консорціумом «АЙСІ ІНФРАСТРУКТУРА УКРАЇНА» (австрійська компанія «IC Consulenten»). Контракт гарантує, що здача мостів у експлуатацію відбуватиметься без порушення технічних норм.

«Айсі Інфраструктура Україна» на 100% належить австрійській материнській компанії – iC group, з 2006 року веде активну діяльність в Україні, а з 2013 року виконує функції місцевого філіалу і підрядної організації компанії іС Австрія. Її команда долучена до енергоаудитів, проєктів у секторі будівництва, управління дорожнім рухом, а також проєктів, які фінансувалися міжнародними фінансовими і донорськими організаціями.

Інженери працюють на об’єкті щодобово, мають власну лабораторію та проводять дослідження у будь-який момент без попередження підрядника.

Залучення міжнародних гравців з репутацією має відповісти на всі питання щодо будівництва Запорізького моста, які наразі масово розповсюджуються у соціальних мережах.

«Ми розраховуємо на те, що бізнес цього року впевниться у серйозності намірів держави щодо перезавантаження інфраструктури в країні — і почне інвестувати у дорожній бізнес. Зокрема, це стосується й міжнародних компаній.

У наступному році незалежний технагляд для належного контролю якості дорожніх робіт – наш пріоритет» — підсумовує Олександр Кубраков.

За матеріалами сайту https://ukravtodor.gov.ua/

Коментування та розміщення посилань заборонено.

Комментарии закрыты.