Виконавчим комітетом Білоцерківської міської ради було розглянуто та прийнято рішення про залучення інвестиційних пропозицій на створення єдиної автоматизованої системи оплати проїзду на міському пасажирському транспорті.
«Міська рада – як замовник інвестиційного проекту, зацікавлена в ньому. Даний проект забезпечить більш прозору роботу транспортних перевізників та збільшить дохідну частину місцевого бюджету» – зазначив міський голова Геннадій Дикий.
Інвестиційна пропозиція на створення єдиної автоматизованої системи оплати проїзду на міському пасажирському транспорті м. Біла Церква подається Консорціумом «АСТЕК», до складу якого входить шість українських компаній, і який має найбільший в Україні досвід впровадження автоматизації оплати проїзду на транспорті.
Презентуючи проект представник Консорціуму Лілія Бородуліна зазначила, що загальний принцип інвестиційної пропозиції полягає в тому, що повернення інвестицій здійснюється виключно в разі збільшення економічного результату після запровадження проекту.
Для розрахунку економічного результату обліковується: збільшення обсягу збору виручки від перевезення пасажирів, підвищення тарифів, збільшення кількості транспортних засобів та послуг клірингу платежів, а також зменшення витрат на збір виручки та кошти від продажу передплачених послуг.
Робота із впровадженням проекту триватимуть 4 місяці з моменту укладання інвестиційного договору. Початковий обсяг інвестицій складає 3,5 млн.грн. Впродовж наступних років вартість інвестицій щорічно збільшується до 7,629 млн.грн. Плановий строк реалізації проекту – 7 років.
Реалізація проекту передбачається в три етапи, які обумовлюють обсяги рухомого складу міського пасажирського транспорту,що залучається до проекту.
Рухомий склад проекту відносно зафіксованого у 2015 році збільшується:
- 1-й етап: перший рік – на 5 тролейбусів;
- 2-й етап: другий рік – на 202 маршрутних автобуси;
- 3-й етап: третій рік – на 88 маршрутних автобусів.
Впроваджуються передплачувані проїзні, в яких при передплаті від 20 поїздок вартість разової поїздки становить 1,5 грн.
КП «Білоцерківське тролейбусне управління» від даної інвестиційного проекту отримує додатковий економічний результат в загальному обсязі 20,845 млн. грн.
Нагадаємо, як раніше повідомлялось на сайті Київської ОДА, на засіданні виконавчого комітету Білоцерківської міської ради 14.04.2016 було погоджено Концепцію розвитку пасажирського транспорту міста Білої Церкви на 2016-2020 роки для винесення на засідання сесії міської ради з метою подальшого затвердження.
Основною метою документу є забезпечення якісного та безпечного перевезення білоцерківців пасажирським транспортом. Зокрема, організація системного підходу до розвитку міського пасажирського транспорту, комунального електротранспорту, налагодження чіткої роботи перевізників, а головне підвищення якості та безпеки пасажирських перевезень.
Крім того, члени виконавчого комітету підтримали рішення щодо залучення інвестиційних пропозицій на створення єдиної автоматизованої системи оплати проїзду на міському пасажирському транспорті.
Рішенням затверджено техніко-функціональні показники по об’єкту інвестування «Створення єдиної автоматизованої системи оплати проїзду на міському пасажирському транспорті».
Відповідно до рішення буде оголошено про прийом інвестиційних пропозицій на створення єдиної автоматизованої системи оплати проїзду на міському пасажирському транспорті. Всі отримані пропозиції від інвесторів будуть винесені на розгляд виконавчого комітету міської ради.
Підготовлено за матеріалами: